Facebook

Energiebalans ...

View on Facebook

Tijd voor jouw transformatie ?!!

Behaal gerichte resultaten! Spieropbouw, vetverlies en bouw een goede conditie op. Meld je aan en begin aan jouw transformatie...
...

View on Facebook

Alcohol drinken en fitness: 7 tips om de schade te beperken.

Het staat vast dat alcohol niet ideaal is voor je gezondheid maar net als veel mensen houd ik zo nu en dan van een alcoholisch drankje. Om de schade zoveel mogelijk te beperken zijn hier enkele tips.

-Minimaliseer vet inname op de dag dat je gaat drinken.

-Zorg dat de tijd tussen je trainingsactiviteit en je eerste drankje zo groot mogelijk is.

-Zorg dat je een negatieve energiebalans hebt de dag dat je gaat drinken om de extra calorieën van de alcohol te compenseren.

-Om zo dronken mogelijk te worden van zo min mogelijk acohol ( dus zo min mogelijk calorieën ) kan je het beste je drinken weg tikken op een lege maag.

-De kater komt later, om deze te minimaliseren kan je de drankjes het beste verspreiden over de avond.

-Om de schade van de alcohol te beperken kan je het beste voor het drinken een grote maaltijd van eiwitten en vezels te consumeren. Denk aan een omelet ( zonder eidooier ) of en magere kwark.

-Kies de juiste drank, zoals whisky, wodka of droge witte wijnen. Cocktails en likeur zou ik vermijden.

-Na een alcohol kan je nog weleens trek krijgen in een vette hap. Maak daarom voor het drinken iets wat je thuis kan eten wat niet vol met vetten zit.

Zuipse !!!
...

View on Facebook

Bel mij terug